2014. október 22., szerda

Nagyon rapid és kivonatos élménybeszámoló

Sziasztok!
Az elmúlt pár napban láthattátok - azaz nem láthattátok -, hogy nem nagyon jelentettem meg bejegyzéseket. Valójában nem lógattam a lábam... :)

Az élet számtalanszor produkál lehetőséget arra, hogy valamiben fejlődjünk, csak meg kell találni mzinden helyzetben azt, amivel gyarapít minket. A hétvégémben nem volt nehéz ezt megtalálni, mert egy Worsip-konferencián voltam Bracknell-ben, Angliában. Nagyon tömény hétvége volt rengeteg előadással, fórumbeszélgetésekkel. A konferenciát a HN Adventista Egyház transzeurópai divíziója szervezte, és én a magyar unió küldöttségében voltam kint két kedves kollegával együtt. 


Hogy mi mindent hallottam a konferencián, annak részletes kifejtése túlfeszítené a blog egyébként tág témakereteit, de, hogy mi mindent tanultam belőle, azt röviden leírom:
Don't be shy. Sajnos csak az utolsó este jöttem rá, hogy az emberek nem arra kíváncsiak, hogyan szerencsétlenkedem, mikor nem találom a megfelelő szavakat angolul, hanem, hogy mit akarok mondani. És totál nem érdekelte őket, ha valamit rosszul mondtam, megértették és reagáltak a szavak mögötti gondolatra. A szégyellősségemen még van mit változtatni!
Tök jó angolul jegyzetelni. Számomra bőven elég egyszerre egy nyelven gondolkodni, úgyhogy némi próbálkozás után angolul jegyzeteltem. Hamar rájöttem, hogy könnyen le tudom rövidíteni, össze tudom sűríteni ami elhangzik vagy amit kivetítenek. 
Szakmailag azért segített nagyon sokat ez a konferencia, mert láttam magam előtt jó példákat arra, hogy bizonyos emberek hozzám hasonló (jellegű) tudással mit kezdtek az életben. Ez nagyon nagy motivációt adott arra, hogy én is jobban, célzottabban használjam és persze fejlesszem, tökéletesítsem a tudásomat.

Hamarosan fogok írni szakmai beszámolót is, majd belinkelem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése