2014. október 2., csütörtök

Mai reggeli: banános mazsolás vaníliás zabkása - recepttel

Mint már korábban kifejtettem, hogy az otthon készített reggeli mennyire gazdaságos, most arról fogok áradozni, mennyire finom is tud lenni. :)
Ma reggel úgy döntöttem, zabkását főzök, de nem ám csak úgy egyszerűen, hanem lesz benne egy kis csavar. 

Előtte...
A hozzávalók egy jó nagy adaghoz:
7-8 dl tej vagy növényi tej
10-12 kanál nagy szemű zabpehely
1 marék mazsola
1 csomag vaníliapuding
1 jó érett banán
pár csepp Stevia

A tejet feltettem egy lábasban forrni és beleszórtam a mazsolát. Közben egy csomag vaníliapudingot kikevertem egy kis hideg tejjel és kevés Steviával, és egy jó érett banánt villával összetörtem. Mikor felforrt a tej, belekanalaztam annyi zabpelyhet, hogy még attól ne sűrűsödjön be (ez majd a puding dolga lesz), majd egy darabig takaréklángon főztem, majd mikor úgy éreztem, megfőtt, belekevertem a pudingot. Picit kevergettem, majd miután elzártam alatta a gázt, belekevertem a pépesített banánt is. Mama-féle meggylekvárral megpöttyöztem, és néhány perce jól meg is ettem. :D

A vaníliapuding összefogja az egészet, és időnként jó ráharapni egy banándarabra vagy egy mazsolára... Lehet még egyéb gyümölcsöket is rápakolni, de szerintem így is tökéletes.

Éééés a költsége, ahogy számolgatom, nagyjából 250 Ft.

Ti mivel szoktátok felturbózni az egyszerű, szokványos reggeliket?



...utána

2 megjegyzés:

  1. Update: az empirikus kutatás azt támasztja alá, hogy ez minimum két személyes adag lett. :)

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon jól néz ki, ki fogom próbálni :) milyen jó ötlet a puding hozzá. hmmm :)

    VálaszTörlés