2014. szeptember 15., hétfő

Megérkeztem az új otthonomba :)

Ma még elhoztam néhány cuccot a Kedvesemtől, így elmondhatom, hogy beköltöztem! :) Ugyan a cuccok még táskákban vannak, de már szinte minden itt van, amire az elkövetkezendő időben szükségem lesz. Mikor megérkeztem a lakásba, olyan kellemes meglepetés fogadott, hogy még most sem tudom letörölni a vigyort a képemről. Drága Lakótársnőm kedves kis welcome-üzeneteket ragasztgatott ide-oda... Ez ám a fogadtatás! :)

A szobám ajtaján


A gardrób bejáratánál

A hűtőn
Ezen kívül rengeteg támogatást, bátorítást kaptam mind a bloggal mind a terveimmel kapcsolatban, amit nagyon köszönök! Nagyon jó érzés úgy belevágni valamibe, hogy tudom, nem vagyok teljesen egyedül, és, ha baj van, vannak, akikre számíthatok. Ha most kampányt akarnék csinálni a Magyarországon maradásért, azt hangsúlyoznám, hogy itt vannak a barátaid, a családod, az ismerőseid, akik segítenek és melletted vannak. És jobban belegondolva, tényleg így van! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése