2014. szeptember 12., péntek

Inspiráció - 2 Broke Girls

Az életben sok egészen meglepő dolog képes inspirációs forrás lenni. Talán az utóbbi idők jobb agyfélteke-aktivitásának köszönhetem (amiről még írni fogok), hogy sok mindent át tudok értelmezni és be tudok építeni a terveimbe, az életrendembe. Vagy éppen mivel a reformok idejét élem, mindent ebből a szempontból tekintek és mindent ezen a szemüvegen át nézek.

Szeretem a sorozatokat, bár nem vagyok az a típus, aki nagy tömegben darálja be az epizódokat, vagy egy sorozatot többször is megnéz. Sőt, nagyon gyakran előfordul, hogy a második vagy a harmadik évad környékén egyszerűen megunom és abbahagyom. 

A 2 Broke Girls nem újdonság, 2011-es, de nekem valahogy csak az elmúlt egy-két hétben került a szemem elé. A sorozat három díjat is nyert, eddig három évada jelent meg, a negyedik elvileg október végére várható. Két különböző ok miatt csóró lányról szól, akik egy étteremben dolgoznak és közben másodállást vállalnak és próbálják elérni a céljukat: egy saját vállalkozást, melyhez 250.000 dollár alaptőkére van szükségük. Az epizódok végén mindig látható, hogy éppen hol tartanak, van, hogy emelkedik, van, hogy csökken a vállalkozásra félretett összeg, csakúgy mint az életben.



Ennyi infót igazából a wikipédiából is megtudhattok, de szeretném leírni, hogy nekem személyesen miért tetszik. Sok életszerű dolog van benne: a másodállások, a néhol sikeres, néhol sikertelen próbálkozások a pénzkeresésre. De ami a legszimpatikusabb, hogy ez a két lány töretlenül hisz abban, hogy meg tudják valósítani az álmukat. Tudom, hogy ez most egy kicsit sziruposnak és "amerikaiasnak" tűnik, de én is hiszek benne. :) Emellett - sitcomról lévén szó - humoros. Én felirattal nézem, így bizonyos nyelvi poénokat, szóvicceket is sikerül elcsípnem.

Végül jöjjön néhány motiváló bölcsesség, ami a sorozat nézése közben pattant ki a buksimból. :)

Tűzd magasra a célt, és ne vedd le róla a szemed. (Ilyesmit EGW-nál is lehet olvasni - Milyen igaza van! :)) Ha leveszed a szemed a célodról és a problémákat nézed, nem fogsz haladni. 
Ha valamilyen "alja" munkát kell végezned éppen, tekintsd átmeneti állapotnak, egy lépésnek a célod felé. Nem kell örökké ezt csinálnod, de most ez is jobb, mint a semmi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése