2014. szeptember 15., hétfő

Bepakolás, előtte-utána

Ilyen gyors költözés/bepakolásom soha nem volt még! Már most látszik, hogy megérte átgondolni és rendszerezni a dolgaimat. Dél körül érkeztem még két szatyornyi cuccal, és körülbelül háromnegyed óra alatt mindent a helyére tettem, beleértve a fürdőszobai és konyhai dolgokat, és felraktam a sötétítőfüggönyt. Azt hiszem, nagyon hatékony voltam! :) Az eseményeket dokumentáltam is:
Bent vannak a cuccok, de még egymás hegyén-hátán. Ahhoz képest, hogy költözés, nem is annyira nagy a káosz
Mutatom közelről: ez A szekrény, ennyicske hellyel kell gazdálkodnom
...háromnegyed órával később...

Minden a helyén :)

...és most jön a döbbenet: mégsem olyan kicsi ez a szekrény! :)


Fentről lefelé: alkalmi ruhák, felsők-kardigánok, szoknyák-nadrágok, itthoni cuccok.


Nos, eddig jutottam ma. Sajnos főzni nem tudtam, részben idő, részben 1-2 eszköz híján, így receptet sem tudok közzétenni (kizárólag általam tesztelt és képpel dokumentált receptet vagyok hajlandó megjelentetni), de holnap ez is elkövetkezik, ahogy a sütőtökfasírt is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése