2014. november 11., kedd

Pénztárcakímélő esti programok

Időnként jól esik kicsit kimozdulni valahova, akár egyedül, akár párban, akár baráti társasággal. De a szórakozás nem kell, hogy okvetlen nagy kiadással járjon. Összeszedtem nektek néhány tippet ezekre az estékre.
1. Filmmaraton otthon. Neked is vannak olyan filmek, amiket ciki, hogy nem láttál? Csak annak valld be, akivel nézed és nézzétek meg.

2. Ismeretlen helyek felfedezése. Van még a városnak néhány olyan csücske, amit nem ismertek? Ismerjétek meg, akármi is van ott.

3. Fotóséta. Ha van egy jó géped, vagy olyan barátod/barátaid, akik szeretnek fényképezni, induljatok neki az éjszakának és készítsetek kreatív képeket. 

4. Last minute színház. Ha ügyes vagy, akár pár száz forintért vehetsz színházjegyet aznap estére. Én már próbáltam és ma is színházba megyek. :)

5. Egy jó könyv. Tudom, triviális, de a facebook korában nekem is emlékeztetnem kell magam időnként, hogy olvassak. A netről is tudsz könyveket letölteni, úgyhogy ehhez még csak ki se kell dugni az orrodat a lakásból.

6. Alkotni valamit. Nekem több különböző kreatív tevékenység kedves. Szeretek rajzolni, írni, ékszereket készíteni, papírból kosarat fonni, sőt, korábban még zeneszerzéssel is próbálkoztam. Nagyon jó érzés alkotni, még akkor is, ha nem művészi színvonalon sikerül. Ajánlom mindenkinek!

7. Mozgás. Egy lendületes séta vagy egy rövid fitness videóra mozgás azonnal jókedvre derít.

8. Társasjáték. Társasjátékra ugyan egyszer költeni kell, de utána sok örömteli órát szerez neked és a barátaidnak.

9. Én-idő. Néha egyedül is kell lenni, méghozzá nem a szokott mókuskerékben. Belecsobbanni egy kád vízbe, zenét hallgatni, rászánni az időt a bőrápolásra, hajpakolást feltenni... :)

10. Táncház. Ha szerettek táncolni, egy párszáz forintos beugróért egész este rophatjátok.

11. Dumcsi egy tea mellett. Sokszor elég csak egy bögre tea, ha a jó társaság már adott,

12. Pizsiparti a barátnőkkel. Ez nem korosztályfüggő!

Te mit szoktál esténként csinálni, ha nem akarsz sokat költeni, de mégis jól éreznéd magad?

Szép napot! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése