2014. november 17., hétfő

Narancsos-csokis-kekszes süti sütés nélkül

Hétvégén Kikiéknél, az unokatesóméknál voltunk egész hétvégés lakásavató bulin. Nagyon klassz volt a hétvége, még mindig álmos vagyok... :D Úgy gondoltam, végre megpróbálok úgy viselkedni, ahogy a felnőtt nők szoktak, és viszek valami saját készítésű sütit.
Anyu múlt hétvégére egy citromos-kekszes sütit csinált és nagyon megtetszett ez az ötlet, ezért úgy gondoltam, megalkotom narancsos változatban. Azért kicsit elméláztam rajta, hogy régen az asszonyok a tojásfehérjét meg a tejszínt is kézzel verték fel, képesek voltak órákig keverni, gyúrni a tésztákat, hogy olyan legyen, amilyennek lennie kell, manapság meg ráborítunk egy doboz tejfölt a boltban vett háztartási kekszre, aztán sütinek hívjuk... De igyekeztem elhessegetni ezeket a gondolatokat és nekiállni a sütikészítésnek. Na, ez tényleg nem bonyolult, leírom, hogyan csináltam.

Hozzávalók
kb 80 dkg háztartási keksz
1 nagy vödör tejföl
kb 2 dl narancsszörp
1 tábla csoki
1 narancs
kevés stevia, cukor vagy xilit

A tejfölt egy tálba borítottam, beleöntöttem a narancsszörpöt, belereszeltem a narancs héját és apróra belevágtam a húsát. Belereszeltem a csoki felét és kicsit édesítettem. A keksszel leraktam rétegesen egy hatalmas dobozban, majd a csoki másik felét a tetejére reszeltem. Legközelebb ugyanezt a kekszmennyiséget kicsit több tejföllel fogom elkészíteni, de így is jó volt. És a hétvégén mind elpusztítottuk. :D
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése