2015. április 15., szerda

Blog újratöltve! :)

Kedves méltatlanul elhanyagolt Olvasóim!

Több hónapos hallgatás után úgy döntöttem, visszatérek. Akkor azért hagytam abba a blogolást, mert úgy éreztem, kiüresedtem, nem volt inspiráció, nem volt mit mondani, nem éreztem hitelesnek magam. De azóta az élet annyi írnivalót produkált, hogy ezért érdemes folytatnom. Ezek részben örömteli, részben nagyon is szomorú dolgok. Az elmúlt négy hónapban sok minden történt velem. Elköltöztem, egyre többet dolgozom, nekiálltam újra a doktori kutatásnak, egyévesek lettünk a Szerelmemmel, "gémer" lettem, kaptam egy állásajánlatot, amit el is fogadtam, megtudtam, hogy nagynéni leszek, és elvesztettem a Nagypapámat, az egyik legfontosabb személyt az életemben. Ezekről a dolgokról és sok minden másról külön-külön írni fogok a következőkben. Nem lesz könnyű, de írok majd a gyász és a fájdalom feldolgozásáról. De lesznek vidámabb témák is, hisz továbbra is keresem az élet szépségeit és a boldogulás útjait.

Bár nagyon sok az ötletem, ha van olyan téma, amiről szeretnétek, hogy írjak, szóljatok kommentben itt vagy a facebookon


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése