2014. december 11., csütörtök

Pompás ebéd fél óra alatt

Nem akarok átmenni gasztroblog irányba, de mostanában annyira sokat dolgozom és sok egyéb elfoglaltságom van, hogy örülök, ha enni jut időm. Így hát adja magát, hogy megosszam veletek a pillanatok alatt elkészíthető fogásokat. Az pedig már a ti dolgotok, elhiszitek-e, hogy ezek tényleg finomak, nem csak én voltam borzasztó éhes. :)


 Amit ma alkottam, nem saját ötlet. Pár hete láttam valahol az egyben sült karfiolt. Úgy gondoltam, muszáj kipróbálnom, és ha már begyújtom a sütőt és bevetek egy tepsit egy karfiolért, szórok mellé némi köretnek valót is. Így történt, hogy egy karfiolból, három krumpliból és egy hagymából nagyszerű ebéd készült.



Kellett hozzá még joghurt. Egy nagy poharas joghurtnak kb a 2/3-át használtam. Jól befűszereztem Mama-féle saját készítésű fűszerkeverékkel, kis vegetával, pirospaprikával, köménnyel, borssal, fokhagymával, és egy kis szezámmagot is tettem bele. Egészen egyszerű magyaros ízesítésű lett, mert miután megkóstoltam a befűszerezett joghurtot, elámultam, hogy mennyire finom és nem tettem bele semmi extrát. Belemártottam a karfiolt, az alját megsóztam kicsit (legközelebb kicsit jobban). 




Negyedekbe vágtam a krumplit és a hagymát és mivel maradt joghurtos cucc, beleforgattam őket is. Milyen jól tettem... Kiolajozott tepsiben kb 20 perc alatt készre sültek. Az előkészítés maximum 10 percet vett igénybe. És naaaaaagyon finom lett! 








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése