2014. december 4., csütörtök

Készletfogyasztó zöldséges spagetti

Ma úgy döntöttem, felszámolom a hűtőben halomban álló zöldségeket és rá kellett jönnöm, hogy random alapanyagokból is lehet nagyon finomat főzni. :) 
Az akció áldozatai két kaliforniai paprika, sárgarépa és hagyma, amik már régóta álldogáltak ott felhasználásra várva. Mivel a tészta mindent elbír, egy paradicsomos ragut főztem belőlük egy adag spagettihez. :)



Ami belekerült:
egy sárga és egy zöld kaliforniai paprika
két répa
egy nagyobb hagyma
két marék borsó
egy kis üveg sűrített paradicsom
só, bors, bazsalikom, stevia
olaj


A paprikát, hagymát és répát nagyjából egyformára vágtam, és egyszerre elkezdtem pirítani egy kis olajon. Szórtam rá némi fagyasztott borsót is. Időnként kevés vizet öntöttem alá és úgy pároltam puhára, sóztam, borsoztam. Mikor megpuhultak, beleöntöttem a paradicsomot, kis steviával édesítettem és rászórtam a bazsalikomot. Spagettit főztem hozzá és jól megettem. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése